Politica de returnare
RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achizitionate din magazinul Sony Center Baneasa NU beneficieza de drept de retur .
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin) Pentru returnarea produsului achiziționat online, de pe www.premiumbrand.ro, vă rugam să completați FORMULARUL de RETUR
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Conform O.U.G Nr.34/2014, Art. 14, Alin. 3 : “Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcţionarii produselor.”
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou ( folosit, zgariat, lipsa ambalajului ), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa intre 10% si 70% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului(ecran spart, placa de baza torsionata, etc) nu vom accepta returnarea produsului.
Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea mailului automat de primire a acestei comenzi.
Momentul incheierii contractului este acelasi cu momentul semnarii facturii sau al documentului de primire.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C BLOKKER DISTRI S.R.L de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. S.C BLOKKER DISTRI S.R.L va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. Conform Art. 11 al OUG 34/2014, “Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate : a) Forumularul de retur se completeaza pe site – produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei . VEZI FORMULAR DE RETUR
b) orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract.
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului);
- Produse deSigilate– Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului.Conditii pe care clientul le-a cunoscut si pentru care a primit reduceri substantiale;
- Produse cu ambalaj deteriorat / rupt / inscrisuri facute de client / scoci in exces sau alte situatii care poate conduce la deteriorarea ambalajului sau a etichetelor;
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respecta termenii de garanție;
- Software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, antiviruși etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate; licențe electronice (software/aplicații PC, Android etc.) – odata transmise electronic, nu se pot returna;
- Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete, cu sistemele de operare schimbate fața de cele din fabrica (rootarea dispozitivelor – acest lucru contravine condițiilor de garanție ale producatorilor);- – Telefoane mobile, smartphone-uri, tablete activate;
- Produse aduse pe comenzi indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate;
- Casti intraauriculare. Acestea vor fi acceptate NUMAI sigilate, in ambalajul original;
- Produse identice – in cazul achiziționarii mai multor bucați (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);
- Produse primite cadou la alte produse – nu se pot inlocui cu alte produse la cererea clientulu sau oferi contravaloarea acestora;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revândute sub nici o forma;
- Produsele care prezinta defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) in termen de 24 de ore de la recepție vor fi inlocuite (fara alte costuri – in limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii) cu condiția notificarii in scris la adresa de e-mail . In cazul in care nu se respecta condițiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garanție.
- In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse;
- De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate);
- Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura;
Produsele achizitionate din magazinul Sony Center Baneasa NU beneficieza de drept de retur .
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin)
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform celor de mai jos: S.C BLOKKER DISTRI S.RL Magazin Sony Center Baneasa Soseaua Bucuresti – Ploiesti nr44C Baneasa Shopping Center, Galeria Mobexpert Luni- Vineri 11 – 17 Email:sonycenter-baneasa@premiumbrand.ro
Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la adresa indicata sau prin curier rapid. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar.