PROGRAM MAGAZIN L - S 10 - 20.30, D - 10 - 20.00

Întrebări frecvente

Ce este magazinul online PREMIUM BRAND - SONY CENTER?

Magazinul online PremiumBrand Sony Center reprezintă cea mai simplă si mai rapidă modalitate de a cumpăra produse Sony şi accesorii. Magazinul online Premiumbrand-SONY CENTER este operat de compania BLOKKER DISTRI, distribuitor autorizat in Romania pentru produse Sony.

De ce aş cumpăra din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

Magazinul online PremiumBrand Sony Center este cel mai complet şi mai prompt magazin online dedicat produselor SONY. Devenind client al magazinului online PremiumBrand Sony Center puteţi beneficia de:

  1. posibilitatea de a alege dintr-o gamă extinsă de produse şi soluţii Sony
  2. livrări prompte prin servicii de curierat rapid practic oriunde în ţară.
  3. serviciul de Garantie Extinsa oferit de catre SONY.
  4. serviciul de montaj profesionist pentru televizoare. 

Cine poate comanda din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

Din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER poate comanda orice utilizator (persoană fizică în vârstă de minim 18 ani sau persoană juridică) având o adresă de facturare şi o adresă de livrare în România. Pentru a plasa comenzi, utilizatorul trebuie să fie de acord cu Termenele şi condiţiile de utilizare şi să îşi creeze un cont personal de client în care să furnizeze informaţii corecte şi complete de contact.

Care este programul magazinului online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

În magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER pot fi plasate comenzi non-stop, însă procesarea comenzilor se realizează în zilele lucrătoare, între orele 9.00 şi 17.00. 

Tot acesta este intervalul în care puteţi contacta (sau puteţi fi contactat de) reprezentanţii magazinului online PREMIUMBRAND - SONY CENTER

Cum pot contacta direct magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

Prin e-mail la comenzi@premiumbrand.ro sau office@premiumbrand.ro (24/24)
Prin telefon la 0754.220.454 în intervalul 9.30 - 17.30, de Luni pana Vineri.

Cum pot comanda din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

Procesul de plasare a comenzilor în magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER este foarte simplu, similar cu cel întâlnit în majoritatea magazinelor virtuale. Aflaţi mai jos câteva informaţii referitoare la plasarea comenzilor. Nu uitaţi că puteţi scrie la comenzi@premiumbrand.ro sau telefona la 031 100 00 98 pentru orice nelămurire sau problemă întâmpinată.

1. Contul personal
Primul pas pentru a putea comanda din magazinul online SonyCenter este de a vă crea un cont personal. Pentru aceasta, este necesar să furnizaţi toate informaţiile obligatorii prevăzute în formularul de înregistrare. Dacă doriţi facturarea comenzilor ca persoană juridică, completaţi datele corespunzătoare câmpurilor afişate pentru persoana juridica.
Dacă doriţi să recepţionaţi periodic un buletin informativ referitor la noutăţi, campanii promoţionale şi oferte speciale din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER, bifaţi caseta de selecţie "Abonare Newsletter".

2. Selectarea produselor
Utilizaţi meniurile de navigare, funcţia de căutare sau lista producătorilor pentru a parcurge categoriile şi subcategoriile de produse. După identificarea produsului dorit, apăsaţi butonul "Adăugare în coş". Dacă doriţi să achiziţionaţi mai multe produse, apăsaţi butonul "Continuare cumpărături". Pentru ajustarea cantităţilor din coşul de cumpărături, utilizaţi câmpul "Cantitate" corespunzător fiecărui produs din coş şi apăsaţi butonul "Modifica". Pentru eliminarea unui produs din coş, bifaţi caseta de selecţie "Eliminare" corespunzător produsului şi apăsaţi butonul "Actualizare coş".

3. Plasarea comenzii
În momentul în care în coş se află cantităţile dorite pentru fiecare produs comandat, apăsaţi butonul "Finalizare comandă". Dacă nu sunteţi autentificat în contul personal, vi se va solicita să o faceţi.
Veţi parcurge apoi următoarele etape necesare finalizării comenzii:
- Informaţii despre livrare, unde veţi specifica adresa de livrare (dacă este diferită de adresa principală din contul personal), veţi afla metoda de livrare disponibilă pentru comanda dvs. şi costurile asociate şi veţi putea adăuga comentarii referitoare la comandă;
- Informaţii despre plată, unde veţi specifica adresa de facturare (dacă este diferită de adresa principală din contul personal), veţi selecta metoda de plată dorită pentru comandă şi veţi putea introduce codul unui cupon de reducere, dacă dispuneţi de unul;
- Confirmare, unde veţi trece în revistă toate informaţiile furnizate şi veţi putea plasa comanda efectiv prin apăsarea butonului "Confirmare comandă".
4. Confirmarea telefonică
În termen maxim de 48 de ore*** de la plasarea comenzii, veţi fi contactat telefonic de un reprezentant al magazinului online PREMIUMBRAND - SONY CENTER pentru confirmarea comenzii şi eventuala clarificare a detaliilor legate de livrare.
5. Recepţionarea comenzii
În termen maxim de 48 de ore de la confirmarea comenzii veţi recepţiona prin servicii de curierat rapid partenere produsele comandate. În funcţie de modalitatea de plată selectată, este posibil să trebuiască să achitaţi contravaloarea produselor comandate şi taxa de livrare. Produsele vor fi însoţite de factură şi certificat de garanţie. Vă rugăm să păstraţi copii după aceste documente.

Unde pot fi livrate produsele comandate din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

Produsele comandate din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER pot fi expediate oriunde pe teritoriul României prin intermediul serviciilor de curierat rapid.

Pot face o comanda pentru un produs care nu este in stoc ?

Da, produsele care au stoc epuizat se pot comanda ca si un produs in stoc fara posibilitatea platii online. Confimarea comenzii precum si termenul de livrare al produsului vor fi comunicate pe mail sau telefonic de catre un operator.

Care este termenul de livrare al produselor comandate din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

Pentru produsele aflate în stocul local, termenul de livrare maxim este de 48 de ore după confirmarea telefonică a disponibilităţii produselor. Pentru produsele care nu se află în stocul local, termenul de livrare este variabil şi va fi comunicat telefonic pentru fiecare comandă în parte.

Cum pot achita contravaloarea produselor comandate din magazinul online PREMIUMBRAND - SONY CENTER?

În acest moment, plata comenzilor se poate realiza prin virament bancar pe baza unei facturi Proforme, în numerar la livrarea comenzii, sau online cu card de credit/debit. Clienţii persoane juridice nu pot achita în numerar valori mai mari de 5.000 RON.
Marfa platita cu OP se va ridica (livra) dupa ce plata produsului va fi confirmata in contul nostru. 

În ce condiţii pot fi returnate produsele achiziţionate?

Aflaţi detalii despre condiţiile de returnare a produselor achiziţionate îm pagina "Returnare produse".

De ce nu regasesc toate produsele de pe site-ul sony.ro pe premiumbrand.ro/sonycenter?

Site-ul sony.ro este un site de prezentare al producatorului. Aici este toata gama de produse Sony disponibila pentru toata Europa. Nu toata aceasta gama este disponibila pentru comanda in Romania. Produsele disponibile in Romania le gasiti pe www.premiumbrand.ro

Care este garanţia produselor cumpărate?

Garanţia comercială împotriva defectelor de fabricaţie (materiale şi manoperă) în condiţii de utilizare normală pentru produsele SONY este de 2 ani de la livrarea produselor. Garanţia de conformitate prevăzută de Legea nr. 449/2003, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, este de 2 ani de la livrarea produselor. 

* în limita acoperirii naţionale a serviciilor de curierat.
** inclusiv TVA, valoare exprimată în lei la cursul zilei practicat de magazinul online SONY CENTER
*** termenele orare se referă la zile lucrătoare; fac excepţie weekendurile, sărbătorile naţionale legale şi zilele anunţate ca fiind nelucrătoare de către Magazinul online Premiumbrand-SonyCenter